ZASADY ORGANIZACJI KONCERTU W PRIMO NA HALI
-1- PRIMO NA HALI po swojej stronie zapewnia:
1. Bezpłatne użyczenie sali koncertowej wraz z dostępem do prądu. Pojemność sali do 100 miejsc stojących, 40 miejsc siedzących w układzie teatralnym lub 40 miejsc wraz ze stolikami,
2. Bezpłatne przygotowanie sali restauracyjnej (ustawienie krzeseł, opróżnienie sali, ustawienie podestów scenicznych),
3. Oświetlenie: ruchome głowy firmy Light4Me model: FOCUS 100 BEAM, LED Bary, spot RGBWA, LED Pary. Oświetlenie może zostać zawieszone na aluminiowej konstrukcji scenicznej o szerokości 3m, która będzie umieszczona za plecami wykonawców. Koszt podłączenia sprzętu 100 zł netto. Przy własnym podłączeniu sprzęt oświetleniowy użyczamy bezpłatnie.
6. Bezpłatny wynajem i ustawienie podestów scenicznych Alustage o wymiarach 4x2m lub 4x3m.
-2- Zespół/organizator po swojej stronie zapewnia:
1. Kompletny backline (kolumny, perkusja, dywan pod perkusję, okablowanie sygnałowe oraz zasilające, itd.)
2. Nagłośnienie wraz z akustykiem. (Polecamy sprawdzoną firmę BAZA Studio Nagrań. Kontakt Kamil Ruszkowski – 793 016 618)
3. Biletera. (Po wcześniejszym poinformowaniu istnieje możliwość oddelegowania do tego zadania jednego z pracowników lokalu – 70 zł netto / rozpoczęta godzina).
4. Ochronę. UWAGA! W przypadku koncertów o przewidywanej większej frekwencji niż 50 osób organizator ma również obowiązek zapewnić profesjonalną i licencjonowaną ochronę (minimum 2 osoby) (Polecamy firmę SCORPION z Ostrowca Świętokrzyskiego).
5. Nocleg w razie potrzeby. (Możliwość wynajęcia domku w preferencyjnej cenie dla 7 osób w miejscowości Doły Biskupie 71, 27-415 Kunów – 16 km od miejsca koncertu.)
-3- Wynagrodzenie stron:
1. Restauracja nie pobiera wynagrodzenia za użyczenie sali, wymienione wyżywienie oraz wymienione napoje.
2. Restauracja może pobrać wynagrodzenie za usługi dodatkowe np. przygotowanie oświetlenia, usługi biletera, itp..
3. Zespół / organizator otrzymuje całą zebraną kwotę za sprzedaż biletów i nie rości praw do zapłaty wynagrodzenia za koncert przez Restaurację i podmioty oraz osoby powiązane.
4. Zespół / organizator ponosi odpowiedzialność za swoje zobowiązania wobec firm, osób i instytucji, od których zamówił usługi lub jest zobowiązany do ich zapłaty np. akustyk, wynajem sprzętu, ochrona, podatki, opłaty lokalne.
-4- Pozostałe:
1. Termin i godzina ewentualnego koncertu muszą zostać określone w ścisłym porozumieniu z PRIMO NA HALI!
W sprawie organizacji koncertów prosimy kontaktować się telefonicznie: 503 060 736 lub mailowo: biuro@restauracjaprimo.pl
2. Przedsprzedaż biletów w lokalu może odbyć się bezpłatnie. Sprzedawcą jest zespół / organizator a Restauracja jest jedynie pośrednikiem. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności podatkowej za sprzedaż biletów.
Jeżeli organizator/zespół nie dostarczy fizycznych biletów, przedpłacone rezerwacje zostaną przyjęte w postaci listy nazwisk, która przed koncertem zostanie przekazana organizatorowi/zespołowi.
Rozliczenie przedsprzedaży biletów następuje przed koncertem.
3. Zespół / organizator zobowiązuje się, w terminie minimum 30 dni przed datą realizacji, do stworzenia wydarzenia w portalu facebook oraz zaproszenia do współorganizacji strony Restauracji Primo oraz Fundacji PRIMO.
4. Restauracja zobowiązuje się do udostępnienia na swoim profilu materiałów graficznych przekazanych przez zespół / organizatora. Restauracja może ale nie jest zobowiązana do dodania płatnej reklamy do udostępnianych materiałów.
5. Restauracja zobowiązuje się umieścić na swojej stronie internetowej informację o odbywającym się wydarzeniu (po uprzednim przekazaniu materiałów reklamowych od zespołu/organizatora.
6. Zespół / organizator zobowiązuje się do przestrzegania ciszy nocnej (po godz. 22:00 okna Restauracji powinny być zamknięte a poziom głośności zredukowany).
7. Zespół / organizator ponosi pełną odpowiedzialność związaną z organizacją koncertu.