ZASADY ORGANIZACJI KONCERTU W RESTAURACJI PRIMO

-1- Restauracja PRIMO po swojej stronie zapewnia:

1. Bezpłatne użyczenie sali koncertowej wraz z dostępem do prądu. Pojemność sali do 150-200 miejsc stojących, 110-130 miejsc siedzących w układzie teatralnym lub 50-60 miejsc wraz ze stolikami,
2. Bezpłatne przygotowanie sali restauracyjnej (ustawienie krzeseł, opróżnienie sali, ustawienie podestów scenicznych),
3. Bezpłatny poczęstunek składający się z jednego dania obiadowego mięsnego lub wegetariańskiego (wymagane poinformowanie o liczbie dań mięsnych i wegetariańskich na 24 godziny przed wydarzeniem oraz wskazanie godziny o której mają zostać podane) oraz wody mineralnej w karafkach bez limitu,
4.  Backstage w postaci osobnego pomieszczenia (w zależności od dostępności). Wyposażenie: stoliki, krzesła, 2 lustra oraz telewizor 43′ z konsolą Xbox Series S,
5. Oświetlenie: ruchome głowy firmy Light4Me model: FOCUS 100 BEAM, LED Bary, spot RGBWA, LED Pary. Oświetlenie może zostać zawieszone na aluminiowej konstrukcji scenicznej o wymiarach 7 metrów szerokości, 3 m głębokości i 3 metry wysokości. Koszt podłączenia sprzętu 100 zł netto. Przy własnym podłączeniu sprzęt oświetleniowy użyczamy bezpłatnie.
6. Bezpłatny wynajem i ustawienie podestów scenicznych Alustage (dysponujemy łącznie 12-stoma podestami) o wymiarach 2x1m, które mogą zostać zaaranżowane w konfiguracji 6m x 3m lub 6m x 2m, inne konfiguracje również dostępne po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem. WAŻNE! Rozłożenie wszystkich 12 podestów znacząco zmniejsza objętość sali, dlatego zalecany przez nas rozmiar sceny to 6m x 2m.

-2- Zespół/organizator po swojej stronie zapewnia:

1. Kompletny backline (kolumny, perkusja, dywan pod perkusję, okablowanie sygnałowe oraz zasilające, itd.)
2. Nagłośnienie wraz z akustykiem. (Polecamy sprawdzoną firmę BAZA Studio Nagrań. Kontakt Kamil Ruszkowski – 793 016 618)
3. Biletera. (Po wcześniejszym poinformowaniu istnieje możliwość oddelegowania do tego zadania jednego z pracowników lokalu – 50 zł netto / rozpoczęta godzina).
4. Ochronę. UWAGA! W przypadku koncertów o przewidywanej większej frekwencji niż 50 osób organizator ma również obowiązek zapewnić profesjonalną i licencjonowaną ochronę (minimum 2 osoby) (Polecamy firmę SCORPION z Ostrowca Świętokrzyskiego).
5. Nocleg w razie potrzeby. (Możliwość wynajęcia domku w preferencyjnej cenie dla 7 osób w miejscowości Doły Biskupie 71, 27-415 Kunów – 16 km od miejsca koncertu.)

-3- Wynagrodzenie stron:

1. Restauracja nie pobiera wynagrodzenia za użyczenie sali, wymienione wyżywienie ora wymienione napoje.
2. Restauracja może pobrać wynagrodzenie za usługi dodatkowe np. przygotowanie oświetlenia, usługi biletera, itp..
3. Zespół / organizator otrzymuje całą zebraną kwotę za sprzedaż biletów i nie rości praw do zapłaty wynagrodzenia za koncert przez Restaurację i podmioty oraz osoby powiązane.
4. Zespół / organizator ponosi odpowiedzialność za swoje zobowiązania wobec firm, osób i instytucji, od których zamówił usługi lub jest zobowiązany do ich zapłaty np. akustyk, wynajem sprzętu, ochrona, podatki, opłaty lokalne.

-4- Pozostałe:

1. Termin i godzina ewentualnego koncertu muszą zostać określone w ścisłym porozumieniu z Restauracją PRIMO!
W sprawie organizacji koncertów prosimy kontaktować się telefonicznie: 503 060 736 lub mailowo: biuro@restauracjaprimo.pl
2. Przedsprzedaż biletów w lokalu może odbyć się bezpłatnie. Sprzedawcą jest zespół / organizator a Restauracja jest jedynie pośrednikiem. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności podatkowej za sprzedaż biletów.
Jeżeli organizator/zespół nie dostarczy fizycznych biletów, przedpłacone rezerwacje zostaną przyjęte w postaci listy nazwisk, która przed koncertem zostanie przekazana organizatorowi/zespołowi.
Rozliczenie przedsprzedaży biletów następuje przed koncertem.
3. Zespół / organizator zobowiązuje się, w terminie minimum 30 dni przed datą realizacji, do stworzenia wydarzenia w portalu facebook oraz zaproszenia do współorganizacji strony Restauracji Primo oraz Fundacji PRIMO.
4. Restauracja zobowiązuje się do udostępnienia na swoim profilu materiałów graficznych przekazanych przez zespół / organizatora. Restauracja może ale nie jest zobowiązana do dodania płatnej reklamy do udostępnianych materiałów.
5. Restauracja zobowiązuje się umieścić na swojej stronie internetowej informację o odbywającym się wydarzeniu (po uprzednim przekazaniu materiałów reklamowych od zespołu/organizatora.
6. Zespół / organizator zobowiązuje się do przestrzegania ciszy nocnej (po godz. 22:00 okna Restauracji powinny być zamknięte a poziom głośności zredukowany).
7. Zespół / organizator ponosi pełną odpowiedzialność związaną z organizacją koncertu.

OBOWIĄZKOWO: POTWIERDZENIE ZAPOZNANIA SIĘ I ZAAKCEPTOWANIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW PROSIMY PRZESYŁAĆ DROGĄ MAILOWĄ na adres biuro@restauracjaprimo.pl!

 

PRZYKŁADOWE REALIZACJE: