ZASADY ORGANIZACJI KONCERTU W RESTAURACJI PRIMO

Umowa Użyczenia Miejsca na Wydarzenia

Definicja organizatora:
Organizatorem może być firma, osoba lub osoby prywatne, instytucja publiczna, organizacja pozarządowa, lub inna jednostka, która zajmuje się organizacją wydarzeń.

-1- Restauracja PRIMO po swojej stronie zapewnia:

1. Bezpłatne użyczenie sali koncertowej wraz z dostępem do prądu. Pojemność sali do 150-200 miejsc stojących, 110-130 miejsc siedzących w układzie teatralnym lub 50-60 miejsc wraz ze stolikami. Sala klimatyzowana.

2. Bezpłatne przygotowanie sali restauracyjnej (ustawienie krzeseł, opróżnienie sali, ustawienie podestów scenicznych).

3. Bezpłatny poczęstunek składający się z jednego dania obiadowego mięsnego lub wegetariańskiego (wymagane poinformowanie o liczbie dań mięsnych i wegetariańskich na 24 godziny przed wydarzeniem oraz wskazanie godziny, o której mają zostać podane) oraz wody mineralnej w karafkach bez limitu.

4. Backstage w postaci osobnego pomieszczenia (w zależności od dostępności). Wyposażenie: stoliki, krzesła, 2 lustra oraz telewizor 43′ z konsolą Xbox Series S.

5. Oświetlenie: ruchome głowy firmy Light4Me model: FOCUS 100 BEAM x4, LED Bary x4, spot RGBWA x1, LED Pary x4. Koszt podłączenia oświetlenia we wskazanej liczbie 250 zł netto. Bezpłatnie użyczamy LED Bary x 4, LED Pary x4 w przypadku samodzielnego podłączenia.

6. Aluminiowa konstrukcja sceniczna – kratownica AluStage TriSystem o wymiarach 7 metrów szerokości, 3 m głębokości i 3 metry wysokości. Koszt ustawienia kraty 600 zł netto. W przypadku organizacji koncertów kilku wykonawców w nieodległych terminach koszt ustawienia kraty dzielony jest na kilka wydarzeń.

7. Bezpłatny wynajem i ustawienie podestów scenicznych Alustage (dysponujemy łącznie 12-stoma podestami) o wymiarach 2x1m, które mogą zostać zaaranżowane w konfiguracji 7mx2m, 6m x 3m lub 6m x 2m, inne konfiguracje również dostępne po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

8. OPCJA: System nagłośnienia Behringer DR115DSP x2, DR112DSP x4, B115D x2, B112D x1, B1500XP x2, XENYX 1202SFX, mikrofon SHURE x2, okablowanie – system dostępny jest dla organizatora tylko podczas wydarzeń typu: występ wokalny, koncert „unplugged”, standup, teatr, występ dziecięcy, promocja książki, spotkanie biznesowe, prezentacja, itp. Nie udostępniamy nagłośnienia na pozostałe koncerty bezpłatnie. Komercyjne użycie sugerowanej konfiguracji (XENYX 1202SFX, DR115DSP x2, B1500XP x2, mikrofon SHURE x2, okablowanie) – 1500 zł netto, podstawowej konfiguracji (B115D x2, XENYX 1202SFX lub inny, mikrofon SHURE x1, okablowanie) – 500 zł netto, kompletu systemu (DR115DSP x2, DR112DSP x4, B1500XP x2, XENYX 1202SFX, mikrofon SHURE x2, okablowanie) – 2200 zł netto. W cenę sugerowanej i kompletnej konfiguracji wliczony jest akustyk do 3h, kolejna rozpoczęta godzina pracy akustyka 100 zł.

-2- Organizator po swojej stronie zapewnia:

1. Kompletny backline (kolumny, perkusja, dywan pod perkusję, okablowanie sygnałowe oraz zasilające, itd.).

2. Nagłośnienie wraz z akustykiem. (Sugerujemy i z czystym sumieniem polecamy sprawdzoną firmę BAZA Studio Nagrań. Kontakt Kamil Ruszkowski – 793 016 618).

3. Biletera. (Po wcześniejszym poinformowaniu istnieje możliwość oddelegowania do tego zadania jednego z pracowników lokalu – 50 zł netto / rozpoczęta godzina).

4. Ochronę. UWAGA! W przypadku koncertów o przewidywanej większej frekwencji niż 50 osób organizator ma również obowiązek zapewnić profesjonalną i licencjonowaną ochronę (minimum 2 osoby) (Polecamy firmę SCORPION z Ostrowca Świętokrzyskiego).

5. Nocleg w razie potrzeby. (Oferujemy możliwość wynajęcia domku w preferencyjnej cenie dla 7 osób (4 łóżka) w miejscowości Doły Biskupie 71, 27-415 Kunów – 16 km od miejsca koncertu – tylko w przypadku dostępności).

-3- Wynagrodzenie stron:

1. Restauracja nie pobiera wynagrodzenia za użyczenie sali, wymienione wyżywienie oraz wymienione napoje.

2. Restauracja może pobrać wynagrodzenie za usługi dodatkowe np. przygotowanie oświetlenia, usługi biletera, itp..

3. Organizator otrzymuje całą zebraną kwotę za sprzedaż biletów i nie rości praw do zapłaty wynagrodzenia za koncert przez Restaurację i podmioty oraz osoby powiązane.

4. Organizator ponosi odpowiedzialność za swoje zobowiązania wobec firm, osób i instytucji, od których zamówił usługi lub jest zobowiązany do ich zapłaty np. akustyk, wynajem sprzętu, ochrona, podatki, opłaty lokalne, ZAIKS.

-4- Pozostałe:

1. Termin i godzina ewentualnego koncertu muszą zostać określone w ścisłym porozumieniu z Restauracją PRIMO! W sprawie organizacji koncertów prosimy kontaktować się telefonicznie: 503 060 736 lub mailowo: biuro@restauracjaprimo.pl.

2. Przedsprzedaż biletów w lokalu może odbyć się bezpłatnie. Sprzedawcą jest organizator a Restauracja jest jedynie pośrednikiem. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności podatkowej za sprzedaż biletów. Jeżeli organizator/zespół nie dostarczy fizycznych biletów, przedpłacone rezerwacje zostaną przyjęte w postaci listy nazwisk, która przed koncertem zostanie przekazana organizatorowi. Rozliczenie przedsprzedaży biletów następuje przed koncertem, gdzie kwota przekazana organizatorowi stanowi wartość sprzedanych biletów minus koszty przygotowania sali i obsługi biletera, jeśli takie zostały poniesione przez Restaurację.

3. Zespół / organizator zobowiązuje się, w terminie minimum 30 dni przed datą realizacji, do stworzenia wydarzenia w portalu Facebook oraz zaproszenia do współorganizacji strony Restauracji Primo oraz Fundacji PRIMO.

4. Restauracja zobowiązuje się do udostępnienia na swoim profilu materiałów graficznych przekazanych przez organizatora. Restauracja może ale nie jest zobowiązana do dodania płatnej reklamy do udostępnianych materiałów.

5. Restauracja zobowiązuje się umieścić na swojej stronie internetowej informację o odbywającym się wydarzeniu (po uprzednim przekazaniu materiałów reklamowych od organizatora).

6. Restauracja zobowiązuje się umieścić na swoim terenie (okna zewnętrzne, rama plakatu, wewnątrz) minimum 3 plakaty reklamujące wydarzenie, które dostarczone będą przez organizatora. Preferowany format plakatu to A1.

7. Organizator zobowiązuje się do przestrzegania ciszy nocnej (po godz. 22:00 okna Restauracji powinny być zamknięte a poziom głośności zredukowany). Za ewentualne łamanie ciszy nocnej odpowiada organizator.

8. Organizator zobowiązuje się naprawić wszelkie szkody wynikłe z organizacji koncertu oraz przedstawić polisę OC pokrywającą ewentualne szkody i odpowiedzialność cywilną.

9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych uczestników wydarzenia, organizator zobowiązuje się do przestrzegania przepisów RODO, w tym do informowania uczestników o celach i zasadach przetwarzania ich danych oraz do zapewnienia możliwości dostępu do danych, ich poprawienia, usunięcia czy przenoszenia.

OBOWIĄZKOWO:
PRZED OGŁOSZENIEM TERMINU KONCERTU ORGANIZATOR PRZEŚLE DO RESTAURACJI OŚWIADCZENIE O ZAPOZNANIU SIĘ I ZAAKCEPTOWANIU POWYŻSZYCH WARUNKÓW DROGĄ MAILOWĄ na adres biuro@restauracjaprimo.pl!

 

PRZYKŁADOWE REALIZACJE: